لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ترکیب اصلی یوونتوس و بارسلونا اعلام شد / لحظه به لحظه

ترکیب اصلی یوونتوس و بارسلونا اعلام شد / لحظه به لحظه

تیم یوونتوس امشب در دیداری حساس در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپانیا خواهد رفت . قهرمان ایتالیا و اسپانیا امشب در حالی با هم رقابت خواهند کرد که هرکدام به ترتیب 2 و 4 قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرده اند .


بازیکنان یووه امروز در هتل تمرین سبک و با نشاطی را پشت سر گذاشتند تا کاملا آماده دیدار فینال شوند .

تعداد زیادی از هواداران یوونتوس در اطراف هتل بازیکنان حضور دارند و به تشویق تیم و بازیکنان می پردازند . در این بین کاپیتان دوست داشتنی بیانکونری ، جانلوئیجی بوفون برای صحبت با هواداران دقایقی را به بیرون از هتل رفت و با تیفوسی ها دیدار کرد .

هواداران دو تیم یوونتوس و بارسلونا امشب می تواند بدون محدودیت میزبان و میهمانی وارد ورزشگاه المپیک برلین شوند و از تیم های خود حمایت کنند . بر طبق پیش بینی ها بیش از 30.000 تیفوسی یووه امشب در ورزشگاه حاضر خواهند شد ، اگرچه ممکن است این تعداد بیشتر هم باشد زیرا اعلام دقیق تعداد هواداران سخت بنظر می رسد .

آسمان شهر برلین در حال حاضر ابری است اما طبق اخبار هوای این شهر گرم است . احتمالا امشب و در حین بازی بارش باران در شهر برلین شروع خواهد شد .

الساندرو دل پیرو خود را به برلین رسانده و برای دیدن بازی یوونتوس در مقابل بارسا راهی ورزشگاه خواهد شد. همچنین همانطور که گفته شد آنیلی زمینه حضور پائولو دیبالا مهاجم جدید یوونتوس را در برلین فراهم کرده تا او نیز این فینال را از نزدیک تماشا کند .

دقایقی پیش آندره آ آنیلی از هتل یوونتوس خارج شد که با تشویق شدید هواداران یوونتوس همراه شد .

هواداران یوونتوس همچنان در حال ورود به شهر برلین هستند و همچنین احتمال داده می شود که حدود 80 تن از بازیکنان و مربیان سابق یووه امشب در ورزشگاه المپیک برلین حاضر شوند .

طبق پیش بینی ها تعداد هواداران یووه بیش از 30.000 نفر خواهند بود و تعداد زیادی از آن ها هنوز بدنبال تهییه بلیط برای حضور در ورزشگاه هستند .

گفته می شود که بلیط های بازی به قیمت 3.500 یورو در بازار سیاه در حال فروش است !

چیرو فرارا : "اگر به صورت ِ فردی نگاه کنید بارسلونا قوی تر از یووه است و مهاجمین آن ها کسانی نیستند که موقعیت های گل را از دست بدهند . یووه تیمی متحد و یکدست است .آن ها باید با تفکر ایتالیایی بازی کنند ، کاری که اینتر در سال 2009 در برابر بارسا کرد . من در یووه بازی کردم ، تیمی که تاریخ سازی کرد . نه فقط به خاطر فتح لیگ قهرمانان [1996] ، بلکه به خاطر اسکودتو و جام های دیگری که بردیم و این یووه است که باید در رقابت های اروپایی با تمرکز کامل عمل کند و به فکر یک پله بالاتر باشد ."

بونیک : بازی ِ قشنگی خواهد شد . بین دو تیم فوق العاده . آلگری گروه فوق العاده ای دارد . همین طور بازیکنان فوق العاده ای . من معتقدم بازی ِ خوب و پایاپایی خواهد بود . زیرا بارسا آنقدرها هم از یووه قوی تر نیست . خط دفاعی و دروازه بان یوونتوس در سطح بالایی هستند و در عوض خط حمله بارسا نیز قوی است .

بازیکنان و اعضای کادرفنی یووه پس از استراحت ، به زودی در جلسه فنی شرکت خواهند کرد و پس ساعتی آماده رفتن به ورزشگاه المپیک برلین خواهند شد .

تعدادی از هواداران یوونتوس که نتوانستند از قبل بلیط این دیدار را تهییه کنند ، در تورین مانده اند و قرار است در آن شهر بطور دسته جمعی بازی یوونتوس - بارسلونا را مشاهده کنند . گفته می شود که در میدان سن کارلو و چند منطقه دیگر شهر تورین نمایشگرهای بزرگی برای هواداران یوونتوس قرار داده شده است .

بازیکنان و کادرفنی یووه تا حدود 30 دقیقه دیگر به سمت ورزشگاه المپیک برلین ، محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان حرکت خواهند کرد .

دقایقی پیش اتبوس حامل بازیکن و کادرفنی یوونتوس به ورزشگاه المپیک برلین رسید .

هواداران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستنند و در حال مستقر شدن در پشت دروازه تیم های محبوب خود می باشند .

همانطور که پیش بینی می شد ترکیب یووه به این صورت است :

بوفون - لختشتاینر - بارتزالی - بونوچی - اورا - پوگبا - پیرلو - مارکیزیو - ویدال - توز - موراتا .

ترکیب رقیب یووه ، یعنی بارسلونا هم به ترتیب زیر می باشد :

ترشتگن - آلوز - آلبا - پیکه - ماسکرانو - بوسکتس - راکیتیچ - اینیستا - مسی - نیمار - سوارز .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: